Janikowo: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014
Numer ogłoszenia: 266476 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janikowo - Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie , ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35 31 213, faks 52 35 13 519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2012-2014. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. Nr 4, poz. 30). Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne przez uprawnionego pracownika, bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia. Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju Ekoterm Plus wynosi ok. 110.000 litrów na cały sezon grzewczy 2012-2014. Średnie zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów. Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Termin realizacji zadania ustala się zgodnie z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego: od października 2012 do kwietnia 2013, od października 2013 do kwietnia 2014..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wzór umowy parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 4, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą możliwe jeżeli okażą się one korzystne dla zamawiającego lub gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgzo.janikowo.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO - GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W JANIKOWIE ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKO - GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W JANIKOWIE ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie