Przetargi - archiwum

Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014

Janikowo: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014
Numer ogłoszenia: 266476 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janikowo - Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie , ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35 31 213, faks 52 35 13 519.

  • Adres      strony internetowej zamawiającego: www.mgzo.janikowo.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych: w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy 2012-2014. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2012-2014. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. Nr 4, poz. 30). Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne przez uprawnionego pracownika, bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia. Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju Ekoterm Plus wynosi ok. 110.000 litrów na cały sezon grzewczy 2012-2014. Średnie zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów. Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Termin realizacji zadania ustala się zgodnie z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego: od października 2012 do kwietnia 2013, od października 2013 do kwietnia 2014..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie      przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający      dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie      więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje      się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.      3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność       prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania       koncesji (zezwolenia, licencji) na obrót paliwami ciekłymi (decyzja Prezesa       Urzędu Regulacji Energetyki)
  • III.3.2)      Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający       nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3)      Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający       nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona       oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o       spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca       przedłoży polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/       potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności       cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma       ubezpieczenia minimum na 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1)      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w      art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w      postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję,       zezwolenie lub licencję
    • opłaconą       polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2)      W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24      ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie       o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny       odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do       rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.       24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed       upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w       postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku       do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne       zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty       zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji       właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem       terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o       udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne       zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub       Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca       nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,       lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości       wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3       miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do       udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3)      Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie       otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie       wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o       dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania       ofert
    • nie       zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne       i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości       wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3       miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do       udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wzór umowy parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 4, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą możliwe jeżeli okażą się one korzystne dla zamawiającego lub gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgzo.janikowo.biposwiata.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO - GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W JANIKOWIE ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKO - GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W JANIKOWIE ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23 lipca 2012
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Majkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lipca 2012 10:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Majkowska
Ilość wyświetleń: 1238
24 lipca 2012 10:22 (Agnieszka Majkowska) - Dodanie załącznika [projekt_umowyzal_nr_4.doc] do dokumentu.
24 lipca 2012 10:22 (Agnieszka Majkowska) - Dodanie załącznika [oswiadczenie___o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_postepowania_zal_nr_3 .doc] do dokumentu.
24 lipca 2012 10:22 (Agnieszka Majkowska) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_zal_nr_2.do c] do dokumentu.