Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
Janikowo, 4 kwietnia 2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Dostawa oleju napędowego grzewczego do szkół podstawowych w: Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy od 01.10.2017 r. do 30.04.2018 r.”
Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Janikowo- Miejsko – Gminny Zespół Oświaty w Janikowie
Adres zamawiającego: ul. Przemysłowa 6
Kod Miejscowość: 88-160 Janikowo
Telefon: (52) 35 31 213;
Faks: (52) 35 13 519
adres strony internetowej: www.mgzo.janikowo.biposwiata.pl
adres poczty elektronicznej e-mail: agnieszka.majkowska@janikowo.com.pl
Godziny urzędowania: od 07:15 do 15:00
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Dostawę oleju napędowego grzewczego do szkół podstawowych w: Kołodziejewie, Broniewicach,
Ludzisku w Gminie Janikowo na sezon grzewczy od 01.10.2017 r. do 30.04.2018 r.”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważny do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2017-2018. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 2008).
Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne przez uprawnionego pracownika, bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia.
Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju Ekoterm Plus lub równoważny wynosi ok. 45.000 litrów na cały sezon grzewczy od 01.10.2017 r. do 30.04.2018 r. Średnie zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów.
Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.
Termin realizacji zadania ustala się zgodnie z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego: od października 2017 r. do kwietnia 2018 r.
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję (zezwolenie, licencję) na obrót paliwami ciekłymi (decyzja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki)
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków Wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty:
Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – suma ubezpieczenia minimum na 500.000,00 PLN.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1.Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
2.Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim i spięta w sposób nierozerwalny (uniemożliwiający przypadkową dekompletację).
3.Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty.
Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez wykonawcę, natomiast kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Brak jakichkolwiek wymaganych przez zamawiającego dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. brak potwierdzenia kopii przez osoby uprawnione), spowoduje odrzucenie oferty.
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia: 08 maja 2017 r. do godz. 15:00
w siedzibie zamawiającego
MIEJSKO – GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W JANIKOWIE
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
pokój nr 103
Informację o wynikach postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej: www.mgzo.janikowo.biposwiata.pl (zakładka zapytania ofertowe).
Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
ZAŁACZNIKI :
Dyrektor Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Janikowie
Agnieszka Majkowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Janikowie